مارس 28, 2024

تشییع پیکر مطهر جانباز 70 درصدی گلستانی ظهر امروز با استقبال بی‌نظیر مردم شهید پرور شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش اسماعیل جلالی از گرگان، شهید «حاج بابا علی دهقان» جانباز 70 درصدی گلستانی ظهر امروز از مقابل مصلی وحدت تا گلزار شهدا بر روی دستان مردم دارالمومنین و شهیدپرور شهرستان گرگان تشییع شد. استقبال بی‌نظیر، باشکوه و دشمن شکن مردم همیشه در صحنه گلستان که تمام قد در برابر عظمت و بزرگی شهید حاج باباعلی دهقان سر تعظیم فرود آوردند ستودنی است. 

مسعودی یکی از شهروندان گلستانی که در این مراسم شرکت کرده در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: به شهدا مدیونیم و اینجا آمدیم تا به این شهید جانباز 70 درصدی بگوییم ما تا آخر پای آرمان‌های شما ایستادیم و راهتان ادامه خواهد داشت. این بانوی گلستانی افزود: شب گذشته هم در مراسم چهلم شهید مهقانی شرکت کردم و امروز به تشییع پیکر مطهر شهید دفاع مقدس آمدم تا به دشمنان بگویم ملت ایران و مردم گلستان، شهیدپرور اند.

احمدی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود و لبیک یا اباالفضل(ع) سرمی داد ابراز کرد: شهدا به گردن ما بسیار حق دارند وظیفه ماست تا تشییع پیکر مطهر آنان را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.  به گزارش فارس، شهید دهقان در سال 1367 مجروح شد و بعد از چهار دهه مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل گشت.   

دیدگاهتان را بنویسید