مارس 29, 2024

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: با تکیه بر ظرفیت های مردمی ما سخت ترین روزهای انقلاب را با سربلندی طی کرده ایم، نگاه دولت به حضور مردم نه نگاه تشریفاتی بلکه حضور موثر در تمام فرایندها و نقش آفرینی در همه ساحت هاست.

نگاه دولت به نقش آفرینی مردم تشریفاتی نیست

به گزارش خبرگزازی فارس از تاکستان، آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان بعد از ظهر امروز با حضور عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، خسرو طریقی سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

عباس کاظمی در این مراسم اظهار کرد: امروز دولت صادقانه برای حل مشکلات دیرینه مردم وارد میدان شده و ما حق نداریم حتی یک روز را برای خدمتگذاری به مردم از دست بدهیم. وی اضافه کرد: میز مسئولیت یک امانت در دست مدیران است و باید در راه حل مشکلات مردم این امانت را به کار گرفت، کسی حق ندارد از میز مسئولیت برای بهره گیری در راستای منافع شخصی استفاده کند. کاظمی افزود: با تکیه بر ظرفیت های مردمی ما سخت ترین روزهای انقلاب را با سربلندی طی کرده ایم، نگاه دولت به حضور مردم نه نگاه تشریفاتی بلکه حضور موثر در تمام فرایندها و نقش آفرینی در همه ساحت هاست.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به ایام آغاز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر گفت: همیشه استقامت فتح را به دنبال دارد و در جایی که احساس کنیم حقی از مردم پایمال می شود ذره ای عقب نخواهیم نشست. وی فتح خرمشهر را نماد مقابله با وادادگی معرفی و افزود: منطق سوم خرداد منطق ایستادگی، عزت، باور به مردم، اعتماد به جوانان، مقابله با فساد و رانت، انسجام و یکپارچگی است. کاظمی در پایان به فرماندار جدید توصیه کرد با به کارگیری همه ظرفیت ها مسیر را برای خدمت گذاری جوانان، نیروهای انقلابی، گروه های مردمی و نخبگان فراهم کند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات اسدالله حمزئی سرپرست سابق این فرمانداری تقدیر و سیدجمال الدین حسینی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تاکستان معارفه شد. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید