مارس 28, 2024

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش نقل منتشر شده از طرفش را تکذیب و تاکید کرده است که «از دو قطبی‌گری بیزارم. همیشه سعی کردم، خودم باشم.»

همچنان پای یک رسانه معاند در میان است/ کیانیان: از دروغ، تهمت و دوقطبی‌گری بیزارم

به گزارش خبرنگار هنر و رسانه اسماعیل جلالی، امپراطوری دروغ رسانه‌‌های غربی و معاند از شروع آشوب‌ها در کشور تا کنون نقش بسیار مهمی در فریب دادن مخاطب خود داشته است، نقشی که هر روز پررنگ‌تر از روز قبل و با دروغ‌هایی به اصطلاح شاخ‌دارتر از گذشته ایفا شده است.

این دروغ‌گویی در شرایط فعلی و در روزهایی که از ناآرامی‌های مطلوب این رسانه‌ها خبری نیست به اوج خود رسیده است تاجایی که از فوت ناگهانی کارگردان نام آشنای سینمای ایران نیز برای اهداف پلید خود استفاده و به آن هم رحم نکرده‌اند.

دروغ آشکار این قشر از رسانه‌ها آن‌قدر بزرگ است که حتی به فردی حاضر نیز نقل قول دروغین می‌بندند تا شاید کمی روزهای آرام ایران را به آشوب و امید مردم را به ناامیدی بکشانند.

در همین رابطه چندی پیش یکی از این رسانه‌ها با نقل قولی از رضا کیانیان کشور را به خراب آباد تشبیه و خودکشی را در این شرایط به‌جا قلمداد کرده بود، سختی که به جهت تزریق ناامیدی در کشور قطعا مطلوب این رسانه‌ها خواهد بود. حالا این هنرمند با گله از نقل قول نادرستی که در برخی صفحات مجازی درباره درگذشت کیومرث پوراحمد از قول او منتشر شده است، نوشت: نمی‌دانم، ذهن‌های بیمار چرا حرف‌های خودشان را به دیگران نسبت می‌دهند و منتشر می‌کنند. او با انتشار عکس جمله دروغ که بر روی آن خط کشیده بود، در ادامه نوشته است: این پست و استوری من نیست. تازه دیروز یکی از دوستانم برایم فرستاد. قبلش به خاطرش کلی فحش خورده بودم و کلی هم برایم هورا کشیدند. صفحه‌ی من مشخص است. آدرس دارد. گاهی بهتر است قبل از حکم دادن _ چه این طرفی و چه آن طرفی _ چند دقیقه وقت بگذاریم و راست و دروغ هر مطلبی را بفهمیم. من هر چه بخواهم بنویسم، در صفحه خودم می نویسم. نه از فحاشان می‌ترسم و نه هوراکشان مغرورم می کنند. سال‌هاست خودم را می‌شناسم و سعی کردم خودم باشم. آن قدر جسارت دارم حرف خودم را بزنم. در نهایت اینکه رضا کیانیان به این نکته اشاره کرد که از دوقطبی‌گری بیزار است. او نوشت: از دوقطبی گری بیزارم . همیشه سعی کردم خودم باشم. راه خود را بروم. چه فحش و ناسزا نثارم شود، چه تشویق و هورا. والسلام. نامه تمام. رضا کیانان این متن را با هشتگ «خودت باش» و «فضای دو قطبی» منتشر کرده و از فضای مجازی خداحافظی کرده است. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید